Condicions d’ús i privacitat

Protecció de Dades Personals

En compliment de la llei 15/1999 de 13 de desembre de Protecció de Dades de Caràcter Personal, us informem que les dades de caràcter personal facilitades o que ja disposàvem, s'incorporaran a un fitxer degudament registrat del qual és titular la Universitat de Lleida, amb la finalitat pròpia del fitxer, per gestionar o donar-vos informació de la activitat. Aquestes dades són confidencials i són tractades d'acord amb la normativa vigent en matèria de protecció de dades. La manca d'alguna d'aquestes dades o de l'autorització per tractar-les i comunicar-les, impossibilita el procés que heu iniciat.

Amb la signatura d'aquesta clàusula, quedeu informat/ada i doneu el consentiment exprés per a l'accés a les vostres dades personals esmentades anteriorment i per al seu tractament i comunicació. Com a titular de les dades, podeu exercir els drets d'accés, rectificació, oposició o cancel·lació mitjançant un escrit adreçat al responsable del fitxer a la Universitat de Lleida, plaça Víctor Siurana, 1  25003 Lleida.

Edicions i Publicacions de la UdL es compromet a utilitzar les dades recollides per aquestes eines amb finalitats exclusivament tècniques i estadístiques, mantenint en tot moment la confidencialitat i l’anonimat dels usuaris.

Pagament segur

La botiga virtual d’Edicions i Publicacions de la UdL integra la pasarel·la de pagament de comerç electrònic de Comercia Global Payments-La Caixa. Això garanteix un entorn segur i protegit per l’usuari a l’hora d’introduïr les dades personals.

Lleis aplicables

La relació comercial que s’estableix entre els usuaris de la botiga virtual i Edicions i Publicacions de la UdL es regeix per la legislació espanyola vigent. En cas d’incompliment de la normativa vigent per alguna de les dues parts, aquestes es sotmetran als Jutjats i Tribunals de la ciutat de Lleida, sempre que la legislació aplicable així ho permeti.