Us informem que les comandes rebudes fins el dia 1 d'agost es tramitaran a partir del 27 d'agost. La botiga romandrà tancada del 5 al 26 d'agost.

Disculpeu les molèsties.
Educació i desenvolupament rural als segles XIX-XX-XXI. Veure sencer

Educació i desenvolupament rural als segles XIX-XX-XXI.

Núria Llevot, Jaume Sanuy

La publicació, editada i coordinada per Núria Llevot i Jaume Sanuy, recull les darreres investigacions sobre l’educació al món rural, presentades a Lleida en el marc de les XXIII Jornades d’Història de l’Educació. Educació i desenvolupament rural als segles XIX i XX. Centrada en l’educació rural des d’una perspectiva àmplia, els seus continguts aborden des de l’escola primària a la formació professional i universitària, en un marc territorial internacional . S’estructura seguint un criteri cronològic, que avança des del segle XIX fins a l’actualitat, i inclou articles d’autors, orientació i metodologia diversos.

Any: 2018
Idioma: Català