Happy 8-12. Quadern de l'Alumnat. Veure sencer

Happy 8-12. Quadern de l'Alumnat.

G. Filella, L. Gasol, P. Rueda

Existeix consens a l’hora d’assenyalar que moltes de les agressions que es produeixen dins del grup d'iguals no es deuen a un excés d'hostilitat, sinó més aviat a una falta d'habilitats i estratègies per resoldre els problemes socials de manera efectiva. El programari/videojoc Happy 8-12 és una eina desenvolupada per acadèmics i investigadors, que ajuda als professors a educar les emocions dels alumnes, per aprendre a resoldre els conflictes quotidians amb el seu grup d'iguals amb assertivitat, i així, millorar la convivència i la cohesió social a l'aula i per extensió, a tot el centre. L'objectiu general del videojoc és entrenar les competències emocionals per reduir el nombre de conflictes, disminuir l'ansietat de l'alumnat, millorar el clima de centre i el rendiment acadèmic.

*** Aquest material no es troba disponible per la compra a través d'aquesta botiga online, però podeu adquirir-lo escrivint un correu electrònic a l'adreça convivencia@sct.udl.cat ***

Any: 2018
Idioma: Català
Il·lustracions: B/N