Educación Física y pedagogía crítica. Propuestas para la transformación personal y social. Veure sencer

E. Lorente, D. Martos (eds.)

Sovint s'ha retret a les pedagogies crítiques haver tingut un escàs desenvolupament pràctic, per la dificultat de traduir els postulats teòrics a les pràctiques pedagògiques concretes. Aquest llibre neix amb el propòsit de salvar aquesta crítica i mostrar una àmplia varietat d'experiències nacionals i internacionals que estan duent a terme diferents grups de treball en diversos contextos educatius. Professionals amb inquietuds per fer de l'Educació Física una matèria capaç de donar poder a l'alumnat amb una consciència crítica que li permeti sensibilitzar-se amb les problemàtiques socials; implicar-i donar-li la confiança que pot contribuir a transformar i a millorar el seu entorn i la seva comunitat. Les experiències relatades i investigades en aquest llibre no pretenen constituir un manual per a ser reproduït pel professorat sinó que es plantegen com una font de suggeriments i idees que puguin generar reflexió i inspirar al lector o lectora per adaptar-les al seu propi context i pràctica professional.

Any: 2018
Idioma: Castellà