Programació I. Notes del curs. Veure sencer

Programació I. Notes del curs.

T. Alsinet, J. Argelich, S. Vila

Programació I és la primera assignatura de l'àmbit del disseny d'algorismes i programació que cursen els estudiants del Grau en Enginyeria Informàtica de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida. Els objectius d'aprenentatge de l'assignatura són analitzar i dissenyar algorismes iteratius per resoldre problemes de tractament i cerca en seqüències utilitzant l'esquema de disseny descendent d'algorismes. Els algorismes dissenyats els implementem en el llenguatge de programació imperatiu C/C++. Aquest llibre pretén ser una eina de suport als continguts teòrics i pràctics abordats al llarg de l'assignatura. Amb un capítol dedicat a cada un dels sistemes en què s'estructura l'assignatura, ofereix una col·lecció de problemes resolts i proposats, els quals són una mostra dels que els estudiants han de resoldre en els exàmens i en les pràctiques de l'assignatura.

Any: 2017
Idioma: Català