Us informem que les comandes rebudes fins el dia 1 d'agost es tramitaran a partir del 27 d'agost. La botiga romandrà tancada del 5 al 26 d'agost.

Disculpeu les molèsties.
La diversitat cultural a l'escola. La investigació-acció per a la millora professional. Veure sencer

G. Jové

Parlar de diversitat a l'escola és sols fer una anàlisi del que passa a la societat general. En el moment actual, la diversitat cultural, present des de sempre, s'ha convertit en una realitat social generalitzada a causa de diferents factors entre els quals destaquem l'esperit, potser més solidari, d'uns països dits desenvolupats vers altres molt desfavorits i que ha portat a trencar barreres i ampliar la possibilitat de mobilitzar personal i l'explosió de la tecnologia, que ens permet comprendre, veure i saber, amb simultaneïtat, el que passa arreu del món. Per tant, aquesta relació entre cultures és una situació no sols inevitable, sinó, a més, imprescindible i necessària.

Any: 1997
Mida: 17x24