Us informem que les comandes rebudes fins el dia 1 d'agost es tramitaran a partir del 27 d'agost. La botiga romandrà tancada del 5 al 26 d'agost.

Disculpeu les molèsties.
Perspectives de l'autoritat del professorat a l'educació actual. Com veuen l'escola els seus protagonistes? Veure sencer

J. Tahull, F. Molina, I. Montero

Aquest llibre reflexiona globalment entorn de la situació a l'àmbit educatiu, tot centrant-se en els diversos elements imbricats i especialment en la figura del docent. En aquest sentit, als mitjans de comunicació apareixen constantment informacions  explicant situacions conflictives i díficils que el docent ha de tractar dia a dia dins les aules. Públicament, s'interroga si el professor ha perdut l'autoritat que tenia anteriorment davant la societat, les famílies i els alumnes. Molts responen afirmativament d'una manera contundent i radical. A l'actualitat, el context social i cultural posmodern determina unes determinades metodologies als centres i unes interaccions socials específiques entre docents i alumnes. Les relacions entre els actors socials a l'aula són més igualitàries, horitzontals, dialogants i democràtiques.

Any: 2016
Idioma: Català