Us informem que les comandes rebudes fins el dia 1 d'agost es tramitaran a partir del 27 d'agost. La botiga romandrà tancada del 5 al 26 d'agost.

Disculpeu les molèsties.
Guía básica y ejercicios prácticos para la gestión empresarial. Aplicación multisectorial. Veure sencer

Antonio Colom Gorgues

Al llibre, el protagonisme temàtic l’exerceix la pròpia empresa i el conjunt de temàtiques de caire organitzacional, administratiu, tècnico-productiu-operacional, i de comercialització i marketing, que és necessari abordar per a gestionar-la, prendre decisions , assegurar una bona pràctica empresarial i assolir uns bons resultats. Un volum que pot ser molt útil tant per a tècnics en general, enginyers o economistes, com també per a  advocats i altres titulats universitaris, per trobar aplicacions pràctiques en la gestió de les empreses des de les professions liberals, autònoms o free-lance, oficines tècniques, consultores, departaments diversos d’empreses, etc. Recomanable tanmateix per a professionals de nivell formatiu variat, universitaris o no, que poden treballar o col·laborar esporàdicament en empreses, incloent-hi el personal investigador.

Any: 2015
Idioma: Castellà