Us informem que les comandes rebudes fins el dia 1 d'agost es tramitaran a partir del 27 d'agost. La botiga romandrà tancada del 5 al 26 d'agost.

Disculpeu les molèsties.
El Geni. Generador d'exercicis de càlcul amb nombres reals. Edició bilingüe català i castellà. Veure sencer

R. Bergadà, J. Pedrós (eds.)

Un dels problemes que preocupa als professors de matemàtiques és la mancança que presenta l’alumnat a l’hora de calcular. “El Geni” és un programa informàtic que genera exercicis de càlcul de forma ràpida i aleatòria amb nombres reals. Les múltiples opcions que ofereix el programa possibiliten al professorat adaptar el grau de dificultat a les necessitats de cada alumne. El programa també genera les solucions, cosa que facilita el treball del professorat i permet l’autocorrecció a l’alumnat.

Any: 2006
Pàgines: 74 + CD-ROM