Us informem que les comandes rebudes fins el dia 1 d'agost es tramitaran a partir del 27 d'agost. La botiga romandrà tancada del 5 al 26 d'agost.

Disculpeu les molèsties.
Capri. Per morir-se de riure. Veure sencer

Capri. Per morir-se de riure.

Teresa Serés

És ben sabut que Joan Camprubí era un home trist que feia morir de riure. Del seu èxit, no n'hi ha cap dubte. El públic tenia clar que era un geni de l'humor. Els seus monòlegs han estat escoltats en disc una vegada rera una altra, i també vistos a la televisió i al teatre. A Capri se l'ha definit també com el "prototip del català emprenyat". Per tant, entenem que no li cal res més per convertir-se en el mite de la societat catalana del segle XXI. Però, amb què estava emprenyat Capri? Aquest estudi vol explicar la sàtira de costums que l'humorista fa a través dels seus monòlegs i del reguitzell de personatges que els protagonitzen.

Any: 2018
Idioma: Català